Tattoo Love

Tattoos, I love them! Echt, ik kan uren en uren op internet ronddwalen en kijken naar mooie plaatjes. Op het plaatje hierboven zie je mijn eigen tattoos. Momenteel zijn dit de enige twee die ik heb, maar ik heb al een lijstje met welke er gaan komen zodra ik geld over heb. Toen ik eenmaal begonnen was werd het bijna meteen een soort ‘verslaving’! De tattoo aan de zijkant van mijn linkerpols, Joie de Vivre, is een franse uitspraak en het gaat over genieten van het leven, mijn motto. Rechts kennen jullie allemaal wel: peace! Ik heb er bewust voor gekozen om deze twee op mijn polsen te laten zetten, waar ik ze altijd kan zien. Natuurlijk weet ik het zelf wel, maar het is toch een soort ‘herinnering’ om te genieten en in vrede te leven met mezelf en iedereen om me heen.

Hieronder een paar tattoos die ik echt súpergaaf vind. De plaatjes komen allemaal van weheartit.

Kijk in mijn verzameling opgeslagen (inspiratie)plaatjes en een heel groot gedeelte ervan is iets met wolven. Ik ben gék op wolven, vind ze zo mooi. Heb een groot beeld van een wolf in mijn huis staan en deze tattoo vind ik dan ook echt he-le-maal geweldig. Het is dat ik al heel lang een ander idee voor mijn rug heb, maar anders…

Deze had ik laatst ook bij de inspiratiepost gezet, wat een waanzinnig gave tattoo vind ik dit. Mijn beide polsen zijn al ‘bezet’ maar wie weet valt er iets soortgelijks te ontwerpen voor op mijn enkel. Misschien is het voor anderen anders, maar ik zie er vooral een golf in en laat ik nou een water-mens zijn. De zee, de oceaan, zwemmen, water, strand, golven… Daar voel ik me echt huis.

Het idee van een kompas als tattoo vind ik heel geslaagd en deze vind ik hartstikke mooi. Je kunt wel zien dat ik gek ben op tattoos op polsen, haha.

Dat waren ze weer voor vandaag!

Hebben jullie tattoos? Zo ja, welke?

  1. Milou

    Ik heb zelf geen tattoos, Liza wel. Ik vind ze ook niet allemaal mooi. Wel vind ik tattoos met een betekenis of hele subtiele tattoos erg mooi. Ik vind ze vooral bij andere mensen mooi staan, zelf zou ik het nóoit durven!

      • Milou

        Ja, ik denk dat dat het is. Pas wanneer ik iets héel erg moois tegen zou komen wat voor mij echt een betekenis heeft, zou ik het misschien overwegen. Maar naar mijn mening kun je betekenissen ook vastleggen in iets anders dan een tattoo..

      • Mariët Mons

        Ja het moet je liggen hé. De een vindt het helemaal geweldig (zoals ik) en de ander niet. Het is zo permanent dat ik wel denk dat je het echt alleen moet doen als je het absoluut zeker weet, er lang over hebt nagedacht en precies weet wat je wil.

  2. Eline Timmermans

    ik vind die tattoo van u zelf echt prachtig, maar ik vroeg me af welk lettertype dat is of heb je het zelf geschreven?

Geef een reactie

