So far so good!

Wow, I’m impressed! Gister had About A Photographer 98 bezoekers op 1 dag. En nu is het pas 11 uur en zijn er alweer 20 bezoekers geweest. Helemaal leuk! Later vandaag zal er nog een post online komen en daarnaast ben ik aan het werken aan een extra pagina / categorie, waarop ik iets heel moois zal gaan doen.. Binnenkort meer!

Als jullie een leuk idee, een suggestie, een onderwerp of tips of wat dan ook hebben, let me know in de comments! Ik vind het hartstikke leuk om van jullie te horen wat jullie zouden willen zien!

Ondertussen ga ik weer gauw aan het werk, zojuist twee trouwalbums besteld en ik moet er nog twee doen. Daarnaast ben ik ook nog aan het werk met een Behind The Scenes film van de opnames van ‘Zonder Jou’ (daarover later meer) en moet ik nog een interview verwerken. Genoeg te doen dus!

En dat terwijl ik zo’n zin heb om te fotograferen! Inspiratie van mijn grote Taschen Fashion Bible.

Eén reactie

Geef een reactie

