Some Old Looks

Momenteel heb ik het even te druk met allerlei andere dingen om outfits te fotograferen. Ik wil namelijk niet zomaar even gauw-gauw een foto maken, maar er echt tijd insteken om te zorgen dat het er leuk en goed uitziet!

Daarom dacht ik; laat ik dan nu maar wat ‘oude’ looks laten zien!

Over de linkerfoto:
Wat ben ik BLIJ dat ik die trui toen gekocht heb. I’m in love with it. Hij zit lekker, valt mooi, is niet standaard. En hij is leuk te combineren! Ik vind het soms leuk om in een outfit één item te hebben wat opvalt, en de rest dan redelijk basic te houden. Dat zie je ook in de rechterfoto terug:

Het is een hele simpele LBD met enkellaarsjes die ik ooit in Venetië kocht, maar dat jasje maakt het af door het stoere grijze met de studs op de schouders.

Beide foto’s zijn trouwens gemaakt door een vriendin van me, Esmée Franken, waarvoor uiteraard dank. Dit weekend zal ik nog een old look plaatsen!

Geef een reactie

