The Drawing Attention

Een samenraapsel van foto’s en plaatjes, gevonden op allerlei verschillende tumblrs en weheartit, die ieder op hun eigen manier mijn aandacht trekken. Ze inspireren me. Tot foto’s, tot outfits, tot illustraties, tot vanalles! Ik kan echt uren en uren wakker liggen ‘snachts, waarbij er allemaal dit soort beelden door mijn hoofd schieten. Dan moet ik gewoon schrijven, ideeën op papier zetten, moodboards maken, mezelf volzuigen met nog meer inspiratie, tot ik uiteindelijk al murmelend over make-up en compositie in slaap val. Hoe vaak ik al niet wakker ben geworden met een pen ergens tussen mijn tenen of met mijn hoofd op een notitieblok…

  1. Soophisticated

    Heb ik ook wel eens last van, of ik zit ’s avonds laat nog op tumblr te kijken en besef me ineens dat het al half 2 is; ik kan ernaar blijven kijken! Hele mooie blog heb je en je schrijft heel leuk! Nieuwe volger😉
    x

    • Mariët Mons

      Ja gááf hé? Ik vind hem ook zo onwijs mooi.. Ik heb op beide polsen al een tattoo, maar ik zit te denken om er een enkel-versie van te laten ontwerpen. kijken of dat wat is.

Geef een reactie

