Wishlist 2012 en voorproefje

Of beter gezegd, dreamlist! Dit zijn 4 items waarvan ik droom ze op een bepaald moment in mijn kast te hebben. Of dat ‘m ook gaat worden dit jaar? Let’s hope so!

Boven: Een zwarte Ray Ban Wayfarer. Ik heb meer dan genoeg zonnebrillen, maar toch. Deze staat bovenaan mijn collage en dat is niet voor niets, haha.
Linksboven:  Deze kettinkjes vind ik echt zo ontzettend leuk! Ik ben nog aan het zoeken waar ze te vinden zijn, maar als ik dat eenmaal gevonden heb gaat het nog lastig kiezen worden.
Linksonder: Deze trui van Alexander Wang is echt he-le-maal mijn stijl, wishwishwish.
Rechts: De printed dress die Elin Kling (zelf ook op de foto) heeft ontworpen voor H&M. Stunning, isn’t it?

Dan nu het voorproefje:
Een tijdje geleden ben ik aanwezig geweest bij de opnames van de korte film ‘Zonder Jou’. Dit is een film, gemaakt door studenten, waarvan 17 januari de première zal zijn in theater de Regentes te Den Haag. Naast dat ik aanwezig was om behind the scenes te filmen, heb ik er ook een inimini figurantenrolletje in!

Vanmiddag mag ik het behind the scenes filmpje plaatsen en tegen de tijd dat het zover is plaats ik uiteraard ook de film zelf!

Hier alvast 2 foto’s:

Geef een reactie

