‘Zonder Jou’ – Behind The Scenes!

Vanmorgen noemde ik de film Zonder Jou, een productie van LiveIt Film, waar ik behind the scenes gefilmd heb en een figurantenrolletje in speel. De film is opgenomen in een groot huis ergens in the middle of nowhere, maar het was echt supergezellig. Het team is twee dagen bezig geweest met de opnames, waarvan ik een dag aanwezig was. In de eerste instantie werd ik alleen gevraagd om te komen filmen, maar uiteindelijk bleken ze nog een figurant nodig te hebben. Toen ze mij daarvoor vroegen leek het me gelijk erg leuk! Ik ben echt maar een paar seconden in beeld geloof ik en ik heb geen tekst, maar toch.

De twee hoofdrolspelers zijn John Schneider en Griete van den Akker. Griete speelt ook een rol in o.a. Gooische Vrouwen de film! Harstikke tof natuurlijk om met haar samen te werken en te zien hoe zij dat doet.

Toen ik aankwam moest ik eerst de make-up in. Ruim een uur in de make-up voor die paar seconden dat ik in beeld ben, haha. In mijn werk zie ik dat heel vaak: de visagie duurt langer dan de shoot zelf, maar als je het zelf bent is het toch anders. Uiteindelijk heb ik daardoor, en door het zelf moeten meespelen, minder gefilmd dan ik in gedachten had, maargoed. Ik heb ook het filmmateriaal meegekregen wat het team zelf had gemaakt tijdens deze twee dagen en daarmee ben ik aan de slag gegaan om het behind the scenes filmpje te maken. In het laatste stukje ben ik zelf ook eventjes te zien: Mariët als verpleegster, hihi.

Enjoy!

Geef een reactie

