Lovely Family

Aangezien deze blog About A Photographer heet, moet ik ook maar eens een post maken die over mijn werk gaat, nietwaar? Vandaag wil ik iets vertellen en laten zien over een shoot die ik vrij recentelijk heb gedaan van een super leuk, mooi en jong gezin.

Na van te voren met elkaar overlegd te hebben wat de bedoeling was, wat ze leuk vonden en waar we heen zouden gaan, zijn we op pad gegaan. Zuslief en haar verloofde gingen ook mee, dus het was een gezellige groep. Eenmaal daar aangekomen zijn we gewoon aan de slag gegaan en na eventjes aftasten raakte iedereen in de flow, waar dit resultaat uitkwam:

Toen we op het strand liepen zei de vader: “Hé, je kunt met die camera toch ook filmen?” Jep, dat klopt. Dat had ik alleen nog nooit gedaan, dus ik zou niet weten hoe precies. Gelijk werd er iemand gebeld die dat wel zou weten en na wat aanwijzingen stond de camera in filmstand. En zo hebben we dus ook een filmpje gemaakt! Het beeld is wat wiebelig want ik had geen statief bij me en het waaide nogal op het strand, maar toch ben ik heel blij met het resultaat!

Het zal je werk maar zijn… ^^

Geef een reactie

