Interior Inspiration

Behalve fotografie, fashion, beauty, tattoos en al het andere waar ik hier al over gepost heb, ben ik ook gek op interieur. Net zo graag als ik in andermans tas digitaal kan rondsnuffelen, snuffel ik in andermans huis rond. Digitaal dan hé. Anders is ’t een beetje raar. Gelukkig kan Todd Selby me daarbij helpen, aangezien hij er zijn levenswerk van heeft gemaakt om bij mensen thuis te fotograferen. Ik vind zowel zijn werk als de huizen die hij fotografeert enorm inspirerend, dus dat wil ik graag met jullie delen!

Vandaag nemen we een kijkje bij Paola Kudacki en James Penfold, in Brooklyn.

Twee prachtige mensen.

Enerzijds kan ik enorm blij worden van een drukke, rommelige en kleurrijke hippie inrichting, maar dit strakke spreekt me ook wel erg aan. Heel mooi dat blok in het midden met die 2 krukken.

Een heerlijke grote boekenkast, lekker rommelig ingericht. Volgens mij is daar wel over nagedacht. Me loves grote boekenkasten!

Tegenover de drukke boekenkast hier juist weer iets wat heel gestileerd is. Strak, simpel, netjes.

Simplicity. Lijsten en boeken op de grond, geweldig. Zelf heb ik in mijn kantoor ook lijsten op de grond staan.

Her shoes.

His shoes.

Paola’s inspiratiehoekje inspireert mij ook!

Smile!

Geef een reactie

