Detail

It’s all in the details, een bekende uitspraak wat betreft mode. Maar niet alleen in mode, maar ook in interieur zijn details heel belangrijk. Met mijn liefde voor fotografie, interieur en kleur kreeg ik het idee om details van interieurs te fotograferen. Maar dan ook zo gefotografeerd dat niet altijd meteen duidelijk is waar je naar kijkt, dat je alleen een detail, textuur, print of kleur ziet. Iedere keer zal ik één foto plaatsen, en elke volgende keer zet ik ze dan ook bij elkaar, zodat er uiteindelijk een mozaïek-achtig palet van details zal zijn, die weergeeft welke sfeer een interieur heeft. Uiteraard begin ik met mijn eigen huis, en als het in de smaak valt zal ik ook andere interieurs gaan vastleggen!

Hier het eerste detail!

 

Eén reactie

Geef een reactie

