Tattoo Love: Dreamcatcher!

Hebbe-hebbe-hebbe! I looooove dromenvangers. Ik heb er in huis drie hangen, waarvan één enorm grote boven de bank in de woonkamer. Binnenkort zal ik daar eens een mooie foto van maken. Ik zou er nog wel veel meer willen, maar ik wil ze langzaam sparen en niet in een keer alle wereldwinkels leegkopen. Daarnaast wil ik er binnenkort ook zelf eentje gaan maken, dat lijkt me nog veel gaver dan eentje die je in een winkel gekocht hebt.

Anyway, een hele tijd geleden alweer heb ik bedacht om een dromenvanger op mijn rug te laten tatoeëren en ik droom (hihi) nog steeds over dat idee. Maargoed, ik wil er om twee redenen nog zeker een jaar (of meer) mee wachten: 1. het gaat een duur grapje worden en 2. ’t is geen piepklein plaatje waar we ’t over hebben. Natuurlijk ben ik al wel gaan zoeken naar inspiratieplaatjes, en ook al komt geen enkele van deze plaatjes écht dicht in de buurt van wat ik in mijn hoofd heb (ik zou ‘m dan zelf ontwerpen of dat laten doen), vind ik ze wel erg mooi en inspirerend.

Deze vind ik qua grootte wel mooi.

Of zoiets, nog wel een tikkie groter.

Geen rug, maar toch mooi.

Ik drooooom ervan om ooit mijn eigen ontworpen dreamcatcher op mijn rug te hebben!

    • Mariët Mons

      Weet je wat het grappige is.. Als je het écht wil is er niets om bang voor te zijn. Het doet geen pijn (vind ik)! Is het bij jou ook vooral dat het je afschrikt hoe permanent het is?

  1. julia

    Heel mooi die dreamcatchers. Heb zelf een veer op mijn ribben laten zetten 3 kwart jaar terug en een klein ruitje op mn enkel. Binnenkort naar Azië, begint dan toch wel te kriebelen om er daar dan weer een te laten zetten. Mooie blog heb je verder! xoxo

    • Mariët Mons

      Dankjewel! Ja ik snap dat het gaat kriebelen, lijkt me supergaaf om een tattoo te laten zetten in het buitenland, ook omdat het dan een herinnering met zich meedraagt aan die reis. Ben benieuwd!

Geef een reactie

