Quote

Eens in de zoveel tijd wil ik ook graag een quote of mooie tekst met jullie delen. Vandaag wil ik beginnen met de eerste, een tekst(je) die ik zelf geschreven heb. Een tijd terug heb ik het boek ‘De Vijfde Berg’ van Paulo Coelho gelezen (een aanrader!) en daarin is men op zoek naar zijn woord. Het woord dat bij je past, omschrijft wie jij bent en waar je heen wil. Natuurlijk gaat het boek over veel meer, maar dit was een gedeelte dat me bezighield en ik ben op zoek gegaan naar mijn woord. Mijn woord is ‘oceaan’.

Daar heb ik toen al een tekst over geschreven, maar vandaag heb ik hem in een van mijn foto’s verwerkt en die ook uitgeprint en op kantoor in een mooie lijst naast mijn bureau gehangen.

Ook vond ik nog een hele mooie foto terug die ik toen bij het stukje gezet had:

Ik zit hier met eb in de branding van één van de mooiste plekjes op aarde: Praia do Paraiso in Carvoeiro, Portugal. Je ziet er hier niet, maar rechts van mij is een práchtig paradijselijk strand en links van mij een onstuimige zee.  Binnenkort komt daar meer over! Dat veertje lag er trouwens echt, zo mooi.

    • Mariët Mons

      Wow, dankjewel! Ik zou het supergaaf vinden om eens iets van mijn teksten gepubliceerd te zien, ik schrijf wel vaker namelijk. Maarja, ik zou niet weten waar. ^^

  1. Pingback: Een goed bereikbaar paradijs « ABOUT A PHOTOGRAPHER

Geef een reactie

