Premiere / Look / Film!

Zo, de afgelopen dagen heb ik even met mijn hoofd bij andere zaken gezeten, maar nu is het tijd voor een post over de premiere, de look en uiteraard de film!

Ik ben samen met mijn lieve zus naar de premiere gegaan, dus dat was natuurlijk helemaal gezellig!
Naast de foto die door de fotograaf gemaakt is heb ik alleen telefoonfoto’s helaas. Het is er gewoon echt niet van gekomen om goede outfitfoto’s te maken, sorry!

Omdat mijn outfit helemaal zwart was, koos ik voor rode nagels en rode lippen. Mijn ogen hield ik daarom vrij rustig met een zwarte eyeliner en een hele kleine wing en mijn haar had ik stijl over één schouder hangen. In mijn oren had ik oorbellen van Daniël Moesker.

Qua outfit heb ik alles van mijn zus geleend, altijd leuk. Het jurkje is van Zara, maar de clutch en de schoenen? Geen idee.

Nadat we gefotografeerd waren zijn we in de foyer gaan zitten met een wit wijntje, totdat iedereen de zaal ingeroepen werd.

Ik ben altijd zo heerlijk wit naast mijn altijd bruine zus. ^^

Eenmaal in de zaal was er eerst een optreden van de band Convoi Exceptional, heel erg gaaf! Ik heb geprobeerd het te filmen met mijn telefoon maar dat werd niks helaas. Toen werd er een praatje gehouden en de jury geïntroduceerd, onder wie San Fu Malta en Tom de Mol, twee succesvolle producers die onder andere Costa!, Alles is Liefde, Oorlogswinter, Zwartboek, Sint en Moordwijven op hun naam hebben staan.

En toen was het tijd voor de films! Negen korte films van ongeveer tien minuten. Zonder Jou kwam als één van de laatsten maar oh wat was het leuk om mezelf op zo’n groot bioscoopscherm te zien. Heel apart, maar wel leuk. Ookal is het maar een paar seconden, het is toch mijn debuut!😉

En, het leukste van de hele avond: Zonder Jou won de prijs voor beste Production Value! En er werd gezegd dat ‘onze’ film het beste overbracht hoe de personen zich voelden. Ik ben helemaal supertrots op het team! Een welverdiende prijs!

Dan is het nu tijd voor de film zelf.. eindelijk! Ik ben helemaal op het einde te zien, maar let vooral ook even op de aftiteling, daar sta ik als figurant en als sponsor ook genoemd, zo grappig om te zien!

Enjoy!

Geef een reactie

