Birthday Wishlist

19 Februari ben ik jarig! Iedereen wil dan weten wat je wensen zijn en.. eerlijk? Ik vind dat altijd zó lastig! Natuurlijk weet ik best wel wat dingetjes te noemen als ik goed nadenk. Zo heb ik aan mijn huisgenootje verteld dat ik wel een nieuwe CD-opberghoes kan gebruiken.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een heel klein lijstje van dingen die ik al een tijdje in ’t vizier heb!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke happy en heb zo’n beetje alles wat mijn hartje begeert..

But a girl can dream, toch?😉

Toen ik laatst in Portugal was, rook ik op het vliegveld ‘Love’ van Chloé. Ik was op slag verliefd! Sindsdien wil ik dat luchtje heel graag kopen, maar ik heb mezelf voorgenomen voorlopig geen nieuw parfum te kopen. Eerst eens de enorme voorraad die ik heb opmaken. Op zijn minst gedeeltelijk.

Maar hey, in mijn voornemen is niks gezegd over het KRIJGEN van parfum…. ^^ Dus wie weet.

Buddha to Buddha vind ik een supergaaf merk. Een hele tijd geleden kreeg mijn zus er een armband van en sinds ik het had gezien en wat meer items had bekeken wist ik het; zo’n ring is echt wat voor mij! Nu was ik laatst met mijn moeder bij een juwelier om iets te brengen en stond ik dus weer te kwijlen boven de B2B  collectie… Zei mijn moeder ineens dat ik er een uit mocht zoeken voor mijn verjaardag! Helemaal blij natuurlijk! Volgens mij is degene die ik hierboven heb neergezet ‘mijn’ ring, maar ik weet het niet zeker. Als hij binnen is komen er uiteraard foto’s van!

Verder ben ik een huge fan van Michael Kors. Elke dag ben ik nog even blij met mijn zilveren MK horloge, maar deze bruine versie lonkt ook nogal… Zo mooi!

Verder, hoe saai het ook is, krijg ik graag geld als mensen iets willen geven. Dan kan ik daarmee zelf sparen voor dingen die ik graag zou willen kopen of doen.

Maar uiteindelijk vind ik vooral gezelligheid heel fijn. Ik vier mijn verjaardag heel klein, met slechts een paar vrienden en mijn lieve familie. Cadeautjes of niet, het gaat om iets heel anders: de dankbaarheid voor een gezond leven en lieve mensen om me heen!

  1. Lizzy

    Heerlijk lijstje, komt goed overeen met die van mij! Ik heb ook een Buddha to Buddha ring, de Nathalie. Heb ‘m al anderhalf jaar en raak er niet op uitgekeken (waar ik eerst misschien wel bang voor was). Verder wil ik ook een MK horloge en geld is natuurlijk altijd welkom! Over dat parfum hoor ik ook goede verhalen dus ik moet het binnenkort snel maar eens gaan ruiken!

    • Mariët Mons

      Haha ja het viel me ook al op dat onze lijstjes op elkaar lijken! We zijn ook heel kort na elkaar jarig, leuk! Jij wilt een roségouden hé? Ook erg mooi. Ben zelf heel benieuwd naar mijn ring! Kan niet wachten tot ik ‘m heb!

Geef een reactie

