Tattoo Love: Ears.

Een tattoo achter je oor. Wat kan dát mooi zijn! Er is een klein symbool dat ik graag op mijn lichaam wil laten zetten, en één van de plekken die ik als optie heb is deze.

Deze hierboven vind ik ietwat aan de grote kant, maar hij zit wel op een mooie plek.

Als ik voor deze plek ga komt hij achter mijn rechter oor, aangezien ik mijn haar, áls ik het over mijn schouder hang of vlecht, altijd links heb.

Dit vind ik echt een supergaaf idee, alleen een beetje groot. De veer vind ik wel heel mooi, ik vraag me alleen af of die ook zonder kleur mooi is?

Love this one. Echt: perfect.

Wat vinden jullie van achter-je-oor-tattoos? Heb je nog mooie plaatjes ervan die ik echt móet zien?

Eén reactie

Geef een reactie

